Türkiye'nin en iyi oyun hileleri platformuna hoşgeldiniz. Sitemizde Candy Crush Saga , Farmville 2 , Social Empires ve onlarca Facebook oyunları hilesi bulabilirsiniz.
Home » » REDUNGEON V4.6 PARA HİLELİ MOD APK İNDİR

REDUNGEON V4.6 PARA HİLELİ MOD APK İNDİR

Written By lol on 11 Ocak 2019 Cuma | 00:28

Redungeon v4.6 Nakit HİLELİ APK, mini parkur oyunlarını seviyorsanız netlikle denemeniz gerektiğini düşündüğüm yapımcılığını Meşhur Nitrome firmasının üstlendiği Android platformunun sevilen oyunlarından birisidir. Amacınız kontrolünü sağladığınız Ira ile bulunduğunuz karanlık zindanlar içinde olabildiğince ileriye gitmek, yüksek puanlara erişmek ve görevleri tamamlamaktır. Redungeon içinde yaşanan parasal sorunlardan ve umumi zorluklardan Ötürü MOD APK başka bir deyişle sınırsız Nakit hileli olarak sunuyorum bu sayede dilediğiniz karakteri satın alabilir, istediğiniz gibi geliştirip düşmanlarınızı basitçe avlayabilirsiniz. Zorlu bölümler, tuzaklar, karşınıza çıkan düşmanlar ve dahası sizleri bekliyor. Redungeon v4.6 sürümünde Yepyeni Ira "Ribb", bölümler ve tuzaklar eklenmiş olup yanılgı düzenlemeleri yapılmıştır. Grafikleri 2D olup ses kalitesi iyi seviyededir. Kontroller Biricik parmak ile sağlanabilmektedir. Redungeon Play Store'da 55.000'den Çok indirilmiştir.

REDUNGEON V4.6 PARA HİLELİ MOD APK İNDİR
REDUNGEON V4.6 PARA HİLELİ MOD APK İNDİR




önümde duvar titremeye başlar ve bana doğru fırlar ... .fazla öldü!
Spike delikleri çok geç zati ayaklar ... ben öldüm vardır!
Çamur Mahluk .fazla ölü ... beni engulfs gibi benim nihayet soluğunu al!
her zamanki gibi ben tekrar tecrübe etmek için Arka getirdi ki ... Birisi bana Muavin .is Veyahut yalnızca harbiden beni incitmek istiyorsun?

Redungeon dünyasına girin!

Özellikler:

Ebedi, herhangi, gittikçe henüz zor zindanlar •.

• kompleks tuzakları Yüzlerce dikkatle sizi durdurmak için tasarlanmıştır.

benzersiz bir oyun değişen becerileri ile • Unlockable karakterler, her!

• Dave Cowen, hamle Günü ve Pas Bucket arkasında besteci tarafından büyük bir müzik.

• öfkeli, renkli piksel (ve birkaç arkadaş olanlar) çok.

• Swipe kontrolleri veya ekran düğmeleri.
Önemli bilgi:

Bu oyun bir kerelik uygulama içi satın alma yoluyla kaldırılabilir üçüncü parti reklam içerir.

Bu oyunu ücretsiz için oyun içinde toplanan Veyahut harbi Nakit ile satın alınabilir paraları içerir.

0 yorum :

Yorum Gönder